Ovocňák

Registrace / Přihlásit se

Zjistit stav objednávky

Telefon (pracovní dny 8-15)
+420 601 308 220

Vše o nákupu

Jak nakupovat

  • Z hlavní lišty nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit.
  • Vybraný produkt si pomocí tlačítka "Do košíku" vložte do košíku.
  • V košíku zkotrolujte, jestli už máte opravdu vše.
  • Vyplňte kontaktní údaje a dodací, případně fakturační adresu.
  • Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje
  • Pokud jste zvolili osobní odběr, své zboží si vyzvednete ve výdejním místě
  • Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží až na místo určení.
  • Odesláním objednávky začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích, případně telefonicky pro upřesnění objednávky, pokud nebude zboží skladem.

Stav objednávky

Zajímá Vás, co se děje s Vaší objednávkou? Jako registrovaný zákazník máte možnost zjistit stav všech Vašich dosud uskutečněných nákupů. Po přihlášení stačí kliknout na přehled objednávek v pravém horním rohu a poté v seznamu vybrat tu, která Vás zajímá.

Nejste registrovaný zákazník? Informace o stavu objednávky naleznete rovněž po kliknutí na unikátní odkaz v e-mailové zprávě s předmětem "vložení objednávky do systému". 

Co znamenají jednotlivé stavy? Zde se dozvíte něco více o jednotlivých stavech objednávky. Z detailu objednávky pak zjistíte i další Vámi zadané údaje o platbě a dopravě.

Stav Popis
Objednávka přijata  Objednávku jste nám úspěšně odeslali a my nyní usilovně pracujeme na jejím vyřízení.
Připraveno k expedici Objednávku jsme zkompletovali a je nyní na cestě k přepravci.
Objednávka odeslána Zásilku jsme předali přepravci a je doručována.
Stornováno Objednávku jsme stornovali a nebudeme ji nadále vyřizovat.

Vrácení zboží

V souladu se zákonem má každý náš koncový zákazník právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

O úmyslu vrátit zboží v zákonné lhůtě nás informujte na e-mailové adrese info@ovocnak.cz. Připojte číslo bankovního účtu, na který budete požadovat vrácení finančních prostředků a číslo faktury za zboží, které chcete vrátit zpět.

Zkontrolujte, zda Vámi vracené zboží splňuje tyto náležitosti:

  • nebylo použito nebo nějakým způsobem poškozeno
  • je kompletní
  • je pokud možno v originálním obalu

Zásilku, včetně dokladu o koupi, odešlete na adresu:

TOKO AGRI a.s., Ovocňák, Rudice 36, 687 32 (okr. Uherské Hradiště)

Balíček doporučujeme připojistit. Po obdržení a kontrole vráceného zboží bezodkladně (nejpozději však do 30-ti dnů) odešleme příslušnou částku na Váš bankovní účet.

Co ještě je dobré vědět:

Možnost vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě se řídí obchodními podmínkami.

14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu oznámeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Zboží však můžete zaslat i později.

Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.

Není možné vracet použité zboží.

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

Stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy.

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace poškozeného výrobku (balíku)?

Balík se zbožím vraťte bez převzetí kurýrovi s připsáním zprávy, jak byla zásilka poškozena. V případě, že jste zásilku převzali, otevřeli a zjistili, že je zboží uvnitř poškozené, zboží vyfoťte a neprodleně nás kontaktujte na mailu: info@ovocnak.cz s krátkým popisem poškození a množstvím poškozených výrobků a nezapomeňte přiložit pořízenou fotografii.

Podmínky reklamace se řídí obchodními podmínkami.

UPOZORNĚNÍ: Případný sediment či zakalení v moštech není na závadu a nelze na něj uplatnit reklamace.

Plaťte u nás on-line: GoPay

Produkt byl vložen do košíku